true

TERMENI SI CONDITII ALE COMPLEXULUI HOTELIER MAJESTIC JUPITER

DATELE SOCIETATII:

HOTEL

COMPLEX HOTELIER MAJESTIC JUPITER, str. Gala Galaction, nr. 46, Jupiter, jud.Constanta

PRESTATOR
BUSINESS TOUR EXPERT.SRL
RO 15688600
J40/11531/2003
Cont Bancar: RO76PIRB4202732363004000, FIRST BANK
Sediul Social: Bucuresti, Bld.Dimitrie Cantemir, nr.4, bl.3C

BENEFICIAR
Persoana fizica sau juridica care achizitioneaza in nume propriu sau in contul altei persoane serviciile puse la dispozitie de catre Prestator.

TURIST
Persoana fizica care beneficiaza de serviciile puse la dispozitie de catre Prestator.
_________________________________________________

PASTREAZA IN SIGURANTA VACANTA FAMILIEI TALE!

În contextul actual, siguranța oaspeților și a angajaților noștri este primordială pentru noi. Complexul Hotelier Majestic Jupiter a implementat un set de măsuri în vederea garantării continuității activităților de cazare în condiții stricte de siguranță pentru ca sejurul dumneavoastră să fie exact cum v-ați dorit.

Ce măsuri am luat?
- Dezinfectăm spațiile de cazare cu produse avizate conform legii
- Igienizăm si dezinfectam periodic toate suprafețele spațiilor comune
- Am montat panouri de protecție la recepție
- Am montat dispensere cu dezinfectant în spațiile comune ale hotelului
- Verificăm temperatura oaspeților cu termometru cu infraroșu la check in
- Nu cazăm oaspeții care au simptome compatibile cu noul coronavirus
- Angajații nostri poartă echipament de protectie
- Păstrăm distanța fizică între angajați și oaspeți
- Monitorizăm starea de sănătate a angajaților
- Informăm angajații permanent cu privire la măsurile de siguranță sanitara

Dumneavoastră ce puteți face?

  • Folosiți obligatoriu masca de protecție.
  • Păstrați distanța de cel puțin 1,5 m față de angajați sau alti oaspeți.
  • Nu vă atingeți ochii, nasul sau gura, dacă nu aveți mâinile igienizate.
  • Utilizați cu încredere dispenserele cu dezinfectant din hotel pentru a menține igiena riguroasă a mâinilor.
  • Spălați-vă cu apă și săpun, timp de cel puțin 20 de secunde, ori de cate ori este nevoie.
  • Acoperiți-vă nasul și gura cu pliul cotului sau cu un șervețel, atunci când tușiți sau strănutați. Șervețelul utilizat trebuie aruncat imediat într-un coș de gunoi cu capac.
  • Evitați contactul cu oamenii care prezintă simptome compatibile cu noul coronavirus.
  • Anunțați personalul hotelului în cazul în care vă simțiți rău sau dacă apar simptomele compatibile cu noul coronavirus (tuse, febră, senzație de lipsă de aer etc.) .
  • Pentru orice informație necesară vă recomandăm să sunați la recepție. Aceștia vă vor asista în orice demers necesar siguranței dumneavoastră și a celor din jur.

Vă mulțumim pentru încredere și vă rugăm să țineți cont de toate comunicările primite din partea personalului nostru. Doar împreună reușim să trecem peste această perioadă și să ne bucurăm de vacanțe memorabile.

IMPORTANT

REZERVAREA ONLINE este inregistrata instant si blocheaza un tip de camera, iar formularul primit pe mail-ul dumneavoastra. este echivalentul unei confirmari de rezervare negarantata. Serviciile vor fi oferite pentru numarul de adulti si copii declarati in rezervare. Persoanele nedeclarate vor fi incasate la receptie conform ofertei din ziua cazarii, respectandu-se capacitatea de cazare din spatiul ales. Pentru a beneficia de serviciile de masa comandate va fi obligatorie purtarea bratarii primite la receptie la check-in pe toata perioada sejurului.
Sejururile achitate prin plata directa cu cardul vor fi calculate la cursul din ziua aceea, al băncii First Bank.
CONT FIRST BANK IN LEI: RO76PIRB4202732363004000
Cu 72 de ore inainte de data sosirii la hotel NU SUNT ACCEPTATE REZERVARI NEGARANTATE FARA UN CARD DE CREDIT, in caz contrar, rezervarea dumneavoastra nu va fi luata in considerare. Tarifele includ TVA.

TAXA DE STATIUNE este de 5 lei/turist/zi, stabilita prin Hotararea Consiliului Local Mangalia nr. 283/23.12.2020 si va fi incasata in mod obligatoriu de catre receptia hotelului la check-in, pentru toate persoanele cu varsta peste 18 ani care beneficiaza de servicii de cazare, pentru fiecare zi de cazare indiferent de perioada sejurului. Ofertele speciale ( inclusiv ofertele Early Booking ) nu se cumuleaza cu alte promotii sau discount-uri speciale.

REZERVARI EARLY BOOKING:
Plata rezervarilor pentru oferta Early Booking se va efectua integral in termen de 48 de ore din momentul primirii confirmarii si facturii proforme pe adresa de email.
In caz de neplata in termenul stabilit, rezervarea se va anula.

Anularile acestor rezervari vor fi penalizate cu 100% din valoarea lor.

REZERVARE GARANTATA CU CARD DE CREDIT:
DETALIILE CARDULUI TREBUIE SA FIE ALE TITULARULUI REZERVARII.

Prin completarea datelor cartii de credit declarati ca detaliile acesteia va apartin si sunteti constient ca orice tentativa de frauda va fi pedepsita prin lege.

Daca se alege modalitatea de plata cu card de credit, hotelul isi asuma dreptul de a retrage de pe card intreaga valoare a rezervarii. Anularea rezervarilor la care s-a folosit card credit se penalizeaza cu 100%. In cazul in care turistul isi micsoreaza perioada de sedere in hotel, in timpul sejurului, banii achitati nu se returneaza si nu se compenseaza cu alte servicii. In caz de anulare, contravaloarea deja incasata nu se returneaza. In caz de no-show,rezervarea va fi anulata iar suma retrasa de pe credit card nu va fi returnata.

REZERVARE NEGARANTATA CU CARD DE CREDIT:
Serviciile comandate prin sistemul de rezervari vor fi confirmate dupa plata in baza facturii proforme emise. Rezervarile cu oferte speciale (inclusiv Early Booking ) si negarantate cu credit card – vor fi achitate prin virament bancar conform promotiei / ofertei speciale (integral in 48 de ore din momentul primirii documentelor) -si vor fi penalizate cu 100% in cazul unei anulari.

Rezervarile cu tarif standard si negarantate cu credit card devin garantate prin achitarea unui avans reprezentand contravaloarea primei noapti de cazare, in termen de 48 de ore din momentul primirii confirmarii si facturii proforme. Diferenta se va achita integral pana la inceperea sejurului.

Plata se va face prin transfer bancar in contul de mai sus al companiei noastre.
Neachitarea rezervarii in termenele prevazute conduce automat la anularea acesteia.
Ofertele speciale nu se cumuleaza cu alte oferte sau promotii.
Dupa efectuarea platii va rugam sa trimiteți dovada acesteia la adresa de e-mail: : contact@majesticjupiter.ro

PREZENTARE SERVICII DE CAZARE

Camera single : cuprinde spatiu de dormit cu o suprafata de 14mp (cu pat matrimonial 140x200 sau doua paturi twin 90x200), baie cu dus, balcon

Capacitate: 
1 adult
1 adult + 1 copil (0 pana la 14 ani) 

Camera dubla cuprinde spatiu de dormit cu o suprafata de 14mp (cu pat matrimonial 140x200 sau doua paturi twin 90x200), baie cu dus, balcon

Capacitate: 
2 adulti
2 adulti si 1 copil pana la 14 ani (pat suplimentar optional)
2 adulti si 2 copii pana la 14 ani (pat suplimentar obligatoriu)

  • Dotari camera: (twin sau matrimoniala), parchet, minibar, televizor, cablu TV, aer conditionat, baie cu dus, prosoape, cosmetice.
  • Tipul de camera alocat etaj sau parter (twin, matrimoniala) se stabileste la check-in, in functie de disponibilitatea hotelului.
  • Solicitarile turistilor de a beneficia de camera alaturate, la etaj superior, cu vedere la parcare sau piscina, nu se pot confirma pana la momentul alocarii camerelor. Aceasta solicitare poate ramane ca o simpla optiune, pe care incercam sa o satisfacem in limita disponibiliatilor, fiind exclusa garantarea.

 

  • Apartamentul cuprinde un dormitor, living, baie si balcon, suprafata totala 32 mp.

Capacitate: 
3 adulti
3 adulti + 1 copil pana la 14 ani
2 adulti si 2 copii pana la 14 ani
Dotari apartament :  parchet, minibar, televizor, canapea extensibila in living, cablu TV, aer conditionat, baie cu dus, prosoape, cosmetice.

SERVICII GRATUITE:

  • Piscina exterioara cu sezlonguri si umbrele. Accesul la piscina hotelului este GRATUIT NUMAI PENTRU CLIENTII HOTELULUI in intervalul orar 09.00 - 18.00. Sezlongurile sunt oferite in limita
  • Parcare auto (in limita locurilor disponibile).Hotelul nu percepe taxa pentu parcare, nu retine locuri de parcare pentru turistisi nu isi asuma raspunderea pentru eventualele probleme aparute (furtul din masini, deteriorarea acestora in parcare, etc);
  • Uscatorul de par si fierul de calcat se imprumuta de la receptie in limita disponibilitatii;
  • Curatenia in camera se face zilnic;
  • Lenjeria de pat se schimba o data la 3 zile;
  • Proasoapele se schimba o data la 2 zile;
  • Internet wireless: in zona receptiei;
  • Seif pastrare valori la receptie;
  • Camera bagaje;
  • Informatii turistice;
  • Loc de joaca pentru copii;
  • Birou pentru clienti dotat cu PC si imprimanta;
  • Rezervarea biletelor la spectacole, teatru, Parc Aventura Land;
  • Informatii despre starea vremii;
  • Trezirea turistilor la ora solicitata;
  • Transmiterea de mesaje;
  • Predarea corespondentei turistilor;
  • Asigurarea de ziare, reviste in receptie;
  • Comenzi taxi;
  • Sah, table, rummy, carti de joc.

    TIPURI DE MASA
  • Mic dejun inclus in tariful de cazare/pers/zi;
  • Demipensiune (mic dejun + gustare + pranz sau cina).
  • All-inclusive (mic dejun + gustare + pranz + gustare + cina).

Alte informatii: vegetarienii, cei care au un regim alimentar dietetic sau cei care tin post, sunt rugati sa informeze receptia in momentul cazarii.

CONCEPT ALL INCLUSIVE COMPLEX HOTELIER MAJESTIC JUPITER

MASA

  • Mic dejun 08.00 – 10.00 tip bufet, include: apă, suc, ceai, cafea
  • Gustare 11.00-12.00 (produse de patiserie)
  • Pranz 13.00 – 15.00 tip bufet (include : băuturi non-alcoolice: apă, suc, ceai, cafea; băuturi alcoolice: bere draft, vin de masă draft - alb/roş , lichior, vodcă)
  • Gustare 17.00-18.00 (produse de patiserie)
  • Cina 18.30 – 20.00 tip bufet (include băuturi non-alcoolice : apă, suc, ceai, cafea; băuturi alcoolice: bere draft, vin de masă draft - alb/roşu, lichior, vodcă)

Băuturile nealcoolice si berea draft, pot fi servite în locurile special amenajate între orele :

  • 10.00 – 21.00 pentru pachetele all inclusive
  • 10.00 – 15.00 pentru pachetele cu demipensiune – pranz
  • 10.00 – 21.00 pentru pachetele cu demipensiune – cina
  • După ora 21.00 toate băuturile sunt taxate suplimentar
  • Restaurantul isi rezervă dreptul de a schimba orele de servire a meselor cu maxim 30 de minute.
  • Mesele se vor asigura in sistem bufet pe perioada sezonului (iulie, august).
  • In lunile mai, iunie şi septembrie masa se va servi sub formă de bufet (pentru un minimum de 50 de persoane) sau de meniu fix cu servire la masa (pentru un numar mai mic de 50 persoane).

BAUTURI

Băuturile nealcoolice neimbuteliate (apă, racoritoare, ceai, cafea) si alcoolice neimbuteliate (bere draft, vin de masă draft alb sau roşu, vermut, lichior, vodcă, coniac) pot fi servite nelimitat pentru pachetele cu demipensiune sau all inclusive, la bar, in restaurant sau în locurile special amenajate între orele:

10.00-21.00 pentru pachetele all inclusive
10.00-15.00 pentru pachetele cu demipensiune – pranz
17.00-21.00 pentru pachetele cu demipensiune – cina

  • Standul cu băuturi din incinta restaurantului este închis în afara orelor de masă pentru igienizare. 
  • După ora 21.00 toate băuturile sunt contra cost.
  • Toate bauturile nealcoolice sau alcoolice imbuteliate sunt contra cost.

    ANIMATIE
  • gradina de vara;
  • terasa si restaurant;
  • loc de joaca pentru copii;
  • spectacole de divertisment;
  • program artistic seara in perioada 15 iulie-25 august pe terasa restaurantului

    FACILITATI ACORDATE COPIILOR
  • Infant 0 – 2 ani beneficiaza de gratuitate la cazare si masa in functie de pachetul achizitionat de adult (fara pat suplimentar asigurat)
  • Primul copil de la 2 pana la 10 ani beneficiaza de gratuitate la cazare si masa in functie de pachetul achizitionat de adult (fara pat suplimentar asigurat)
  • Al doilea copil de la 2 pana la 14 ani
    -    achita valoarea mesei in functie de pachetul achizitionat de adult: MD/DP/AI 
    -    achita valoarea patului (obligatoriu) in functie de sezonalitate si se acorda un pat suplimentar
  • Primul copil de la 10 pana la 14 ani
      -   achita valoarea mesei in functie de pachetul achizitionat de adult:MD/DP/AI
      -  achita valoarea patului (optional) in functie de sezonalitate si se acorda pat suplimentar
  • 2 copii de la 10 pana la 14 ani
    -    achita fiecare valoarea mesei in functie de pachetul achizitionat de adult: MD/DP/AI 
    -    achita valoarea patului (obligatoriu) in functie de sezonalitate si se acorda un pat suplimentar
  • Copiii peste 14 ani sunt tarifati ca adulti
    -    achita integral valoarea mesei in functie de pachetul achizitionat de adult: MD/DP/AI 
    -    achita valoarea patului (obligatoriu) in functie de sezonalitate si se acorda pat suplimentar
  • Numarul maxim de copii admis in camerele duble este 2, indiferent de varsta.
  • Numarul maxim de paturi suplimentare care pot fi introduse in camerele duble este de 1 pat.
  • Turistii sunt obligati sa certifice varsta copiilor printr-un act de identitate la check-in.CONDITII DE ANULARE SI PENALIZARE

Modificarea, anularea partiala sau totala a serviciilor comandate duce la penalizari, in functie de intervalul de timp in care se face anularea in raport cu data prevazuta pentru sosirea turistilor. Beneficiarul va plati Prestatorului, in situatia anularilor de rezervare urmatoarele penalizari:

  • cu mai mult de 14 zile inainte de data sosirii nu se vor percepe penalizari;
  • cu mai putin de 14 zile sau in caz de neprezentare se vor percepe penalizari egale cu contravaloarea unei nopti decazare;

Anularea rezervarilor de oferte special (inclusiv early booking), indiferent de data se penalizeaza cu 100% din valoarearezervarii.
In cazul in care turistul solicita micsorarea perioadei de sedere in hotel, in timpul sejurului, suma achitata nu se returneaza si nu se compenseaza cu alte servicii.

______________________________________________________
REGULAMENT INTERN COMPLEX HOTELIER MAJESTIC JUPITER

  • Cazarea in hotel se face incepand cu ora 18:00 la receptie, prezentand actul de identitate pentru inregistrare si pentru a se elibera cheia aferenta camerei rezervate, de care turistul este responsabil din acel moment.
  • Check-out-ul se face pana la ora 12:00. Predarea cheii se va face numai dupa ce s-a realizat verificarea camerei de catre personalul de serviciu. Pentru pierderea, degradarea sau nepredarea la check-out a cheii de acces se percepe o taxa de 50 lei.
  • Solicitarea turistilor de a beneficia de: camere alaturate, la etaj superior sau cu vedere la mare NU se pot confirma pana in momentul alocarii camerelor. Aceasta solicitare poate ramane ca o simpla optiune, pe care incercam sa o satisfacem in limita disponibilitatilor, FIIND EXCLUSA GARANTAREA!
  • Pentru turistii care beneficiaza de servicii de masa este obligatorie purtarea bratarilor primite la check-in. Serviciile vor fi oferite pentru numarul de adulti si copii declarati in rezervare. Persoanele nedeclarate vor fi incasate la receptie.
  • Complexul  hotelier  dispune  de  parcare  proprie,  fara  taxa,  in  limita  locurilor  disponibile,  fara  sa-si  asume raspunderea pentru eventualele probleme aparute (furtul din/de masini, avarieri datorate manevrelor gresite etc.)
  • Hotelul nu isi asuma responsabilitatea pentru furturile din incinta. Este recomandat ca bunurile de valoare sa fie pastrate in seiful de la receptie, unde se predau pe baza unui proces verbal de predare-primire.
  • Fumatul este strict interzis cu exceptia zonelor exterioare special amenajate. Hotelul nu accepta cazarea cu animale de companie.
  • Complexul hotelier nu percepe taxa pentru internet si nu isi asuma raspunderea pentru eventualele defectiuni a semnalului cauzate de furnizorul de internet sau de suprasolicitarea acestuia de catre turisti.
  • Se interzice intrarea in spatiile destinate personalului.
  • In incina hotelului nu se accepta muzica la volum ridicat, fara aprobarea administratorului. Copiii nu trebuie lasati nesupravegheati.
  • Nu este permis nudismul sau orice forma de exhibitionism.
  • Nu este permis calcatul pe iarba sau distrugerea de vreun fel a vegetatiei.
  • Este obligatorie pastrarea curateniei, utilizand cosurile de gunoi amplasate in hotel.
  • Deteriorarea de catre turisti a oricarui obiect din inventar, atrage raspunderea materiala a acestora. Pentru orice defectiune din incinta hotelului turistii trebuie sa anunte la receptie cat de repede posibil.
  • Se interzice cu desavarsire introducerea in camere a paturilor pliante, saltele sau a sezlongurilor provenite din afara unitatii de cazare. Pentru orice persoana in plus se va achita o taxa suplimentara aferenta unui pat suplimentar + valoarea tipului de masa (in functie de varsta si perioada).
  • Se interzice cu desavarsire introducerea in hotel de armament, arme albe sau substante interzise prin lege. (Conform legislatiei romane acest lucru este interzis si se pedepseste.)
  • Nu este permisa folosirea aparaturii electrocasnice in camerele hotelului (aragaz, cuptor cu microunde, expresor, filtru de cafea, fierbator etc.)
  • Folosirea prosoapelor si a lenjeriei din camera este strict interzisa in alte scopuri (pentru piscina/plaja )
  • Din respect pentru natura si mediu, lenjeria de pat se schimba dupa 3 nopti de cazare, iar prosoapele dupa 2 nopti de cazare, acest lucru fiind specificat si in legislatia in vigoare, conform art.21 din Ordinul 65/2013 pentru aprobarea normelor metodologice privind eliberarea certificatelor de clasificare a structurilor de primire turistice.
  • In cazul in care doriti ca schimbarea prosoapelor sa fie facuta mai des, se percepe o taxa de 10 lei pentru fiecare solicitare, iar pentru mutarea intr-o alta camera si implicit schimbarea completa a lenjeriei, se percepe o taxa de 20 lei.
  • Este interzis accesul la restaurant/piscina/terasa cu bauturi si produse alimentare provenite din afara unitatii . Este interzis parasirea restaurantului cu vesela si produse alimentare.
  • Preparatele din restaurant si bar se servesc DOAR in restaurant sau pe terasa acestuia.
  • Accesul la piscina este gratuit NUMAI pentru clientii hotelului, iar sezlongurile sunt oferite in limita disponibilitatii. Este interzis turistilor accesul la piscina in cazul in care prezinta simptome de boli transmisibile.
  • Pentru a folosi piscina este obligatoriu folosirea unui echipament adecvat si a dusurilor inainte de utilizarea acesteia.
  • Copiii pot sta la piscina DOAR insotiti de un adult.
  • Orice persoana care utilizeaza piscina isi asuma raspunderea pe durata utilizarii acesteia.

Va multumim ca ati ales Complex Hotelier Majestic Jupiter!